Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Magiczne Runy

Magiczne Runy

Dziś porozmawiamy sobie o Magicznych Runach dostępnych na serwerze BESTRPG.PL.
Dwie z czterech klas mają możliwość korzystania z Magicznych Run jest to Mag oraz Paladyn każdy z nich posiada całkowicie inne typu run które omówimy sobie poniżej.

 

Magiczne Runy Maga:

– Runa Kuli Ognia zwana też FIREBALLEM – pozwala Magowi wyzwolić magiczny ognisty pocisk na bardzo daleki dystans!

– Runa Ognistej Wiązki pozwala Magom wystrzelić natychmiastową stałą wiązkę eksplozji, przebija na wylot cel, a nawet przeszkody takie jak ściany. Runa średniego dystansu około 5-7 kratek.

– Runa Ognistej Fali działaniem bardzo zbliżona do Runy Ognistej Wiązki, różni się tym iż jej eksplozja jest stopniowa, również przebija przeszkody. Runa średniego dystansu około 5-7 kratek.

– Runa Ognistego Kręgu to runa obszarowa która pozwala magowi zaatakować wszystkich agresorów wokół niego. Zasięg runy to promień około 5-6 kratek wokół maga rzucającego czar.

– Runa Trującej Chmury to alternatywna wersja Runy Ognistego Kręgu, wytwarza ona toksyczną chmurę która rani wszelkich wrogów wokół Maga który jej używa, jej zasięg to również około 5-6 kratek.

 

Magiczne Runy Paladyna:

– Runa Aury Światła – Runa wzmacniająca obszarowa, wzmacnia atak wszystkich graczy w promieniu 5-6 kratek od paladyna. Obrażenia fizyczne wszystkich graczy wzrastają przez 5-10 sekund!

– Boska Tarcza –  Runa wzmacniająca obszarowa, wzmacnia obronę wszystkich graczy w promieniu 5-6 kratek od paladyna. Obrażenia fizyczne otrzymywane przez wszystkich graczy są obniżone przez 5-10 sekund!

Runy Nieznane:

 – Nieznana i niespotkana dotychczas runa NATYCHMIASTOWEJ ŚMIERCI! Jej właściwości są nieznane!

 

Poziomy Run

Aktualnie wszelkie runy posiadają poziom od 1 do 5 (od I do V) każda kolejna posiada większe obrażenia w przypadku Maga lub silniejsze czy też dłuższe działanie w przypadku Paladyna.

 

Energia Magiczna

Zapewne z wielu z Was doskonale wie że Mana to energia magiczna która wykorzystuje się do rzucenia czarów przez wymienione wyżej runy. Warto zaznaczyć iż wraz z wyższym poziomem runy każda kolejna runa wymaga więcej Many do użycia!

 

Inteligencja a Magiczne Runy

Kolejną ciekawostką jest fakt, iż tylko w przypadku Maga inteligencja przekłada się na zwiększenie siły używanych Run, każdy punkt inteligencji nie tylko dodaje 2 punkty Energii Magicznej (Many), ale także zwiększa siłę zaklęć MAGA o 1%! Natomiast w przypadku Paladyna Inteligencja nie ma żadnego wpływu na siłę używanych przez niego Run, jest mu ona niezbędna wyłącznie do samego używania Run (z uwagi na wymaganą przez runy Mane).

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.